Marrakesh Oil Review

Καλησπέρα!!Σήμερα θα σας μιλήσω για ένα νέο προιόν που ανακάλυψα πολύ πρόσφατα (  η εταιρεία μου απέστειλε δύο φακελάκια δείγματα )  και δοκίμασα .Το έλαιο marrakesh  υπόσχεται..



*λάμψη
*ενυδάτωση
*έλεγχο της ψαλίδας και προστασία απο τη θερμότητα


Η άποψή μου....

Σας έχω ξαναπεί ότι εδώ και λίγο καιρό έχω πάθει μια τρέλα,μανία με τα προιόντα περιποίησης μαλλιών και δοκιμάζω συνεχώς μιας και τα μαλλιά μου το έχουν πολύ ανάγκη λόγω των βαφών και μάλιστα με 'σκληρό' & μακριά απο τους φυσικούς μου μελαχρινούς τόνους κόκκινο χρώμα που σε συνδυασμό με την άρνησή μου να πηγαίνω στο κομμωτήριο και να τα κόβω τα έχει ατονήσει αρκετά..Βέβαια με τόσα καλούδια που τους βάζω έχω δει αισθητή αλλαγή πολύ περισσότερο στη λάμψη και στην ένταση του χρώματος και έπειτα και στην υφή τους..

Ξεκίνησα λοιπόν να χρησιμοποιώ το λάδι αυτό κυρίως στις άκρες βάζοντας μια μικρή ποσότητα και ό,τι 'περίσσευε' στο χέρι μου το έβαζα στα υπόλοιπα μαλλιά..Να σημειώσω οτι τα μαλλιά μου τα αφήνω να στεγνώσουν φυσικά τώρα το καλοκαίρι και στη φάση που απλώνω το λάδι τα έχω αφήσει λίγο να στεγνώσουν απλά με πετσέτα  ,τα βουτσίζω κ χρησιμοποιώ μια μικρή χτένα για να απλωθεί ομοιόμορφα..Στη συσκευασία λέει οτι μπορείς να το χρησιμοποιήσεις και σε στεγνά μαλλιά στις άκρες που δημιουργείται ψαλίδα αλλά δεν μου αρέσει προσωπικά επειδή συχνά γίνονται λιπαρά..

Συνολικά τα δείγματα που είχα ήταν για 4 χρήσεις περίπου ..Εδώ σας δείχνω την ΠΡΩΤΗ  εφαρμογή με τα μαλλιά μου πριν λουστώ απλά χτενισμένα χωρίς κάποιο προιόν..(για να τα δείτε στην πιο φυσική τους κατάσταση)


Και εδώ πώς είναι αμέσως μετά το μπάνιο που επειδή ήθελα να σας δείξω ακριβώς αν υπάρχει διαφορά και κατά πόσο δε χρησιμοποίησα κανένα πρόσθετο προιόν πέρα απο το σαμπουάν μου...


Eνιωσα τα μαλλιά μου πιο μαλακά σίγουρα αμέσως μετά τη χρήση..





(-)  Το  αρνητικό του συγκεκριμένου προιόντος είναι το πολύ έντονο και βαρύ άρωμα που έχει ..όσες έχετε ευαισθησία θα σας ενοχλήσει σίγουρα , εμένα μου φάνηκε πολύ βαρύ πάντως για προιόν για μαλλιά και απο πάνω αναγκάστηκα να ψεκάσω ένα σπρέι για λάμψη που έχει ένα πολύ ανάλαφρο άρωμα φρεσκάδας..




Λίγα λόγια σχετικά με το έλαιο αργκάν απο το site www.marrakesh.gr
...το λάδι Αργκάν: μαλακώνει και ενυδατώνει βαθιά το δέρμα και τα μαλλιά και αποτρέπει το ξηρό, σκασμένο και ρυτιδωμένο δέρμα.
Εκτός των άλλων λέγεται ότι έχει και αντιγηραντικές ιδιότητες και έτσι έγινε πρόσφατα ένα από τα θαυματουργά συστατικά στην βιομηχανία καλλυντικών.
Έχει υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνη Ε, μάλιστα περιέχει διπλάσια ποσότητα από το Ελαιόλαδο. Η βιταμίνη Ε είναι ένα ισχυρότατο αντιοξειδωτικό που διατηρεί το δέρμα απαλό και νεανικό ενώ δρα εναντίον της γήρανσης.
Αποτελεί σημαντική πηγή βασικών λιπαρών οξέων και ειδικά του ζωτικού Λινολεϊκού οξέως το οποίο δεν μπορεί να παραχθεί από το δέρμα και πρέπει να λαμβάνεται εξωτερικά. Τα βασικά λιπαρά οξέα αποτρέπουν την ξηρότητα και την γήρανση ενώ αναζωογονούν τους προστατευτικούς ιστούς και αναπληρώνουν τα υγιή κύτταρα.

Επιπλέον, το έλαιο Αργκάν περιέχει σπάνιες φυτοστερόλες που δεν απαντώνται σε άλλα λάδια, γι΄αυτό θεωρείται ένα ιδιαίτερο φυτικό έλαιο. Αυτά τα θρεπτικά συστατικά το καθιστούν απίστευτα αναδομητικό για το σώμα, το δέρμα και τα μαλλιά και καταπραϋντικό για όλα τα τμήματα του σώματος, πρόσωπο, σώμα, χέρια, νύχια,


μαλλιά&τριχωτό...'





περισσότερες πληροφορίες στο marrakesh.gr


Λοιπόν,πώς σας φαίνεται σαν προιόν??
Το έχετε δοκιμάσει ή το θα το δοκιμάζατε?

15 σχόλια:

  1. βρε συ τα μαλλιά σου μου αρέσουν πολύ και πριν και μετά! μια χαρούλα υγιή μαλλιά έχεις! =) Απλά μετά φαίνεται να έχει φύγει το φριζάρισμα-καλό σίγουρα αυτό!!
    φιλιά!

    ReplyDelete
    Replies
    1. σευχαριστω πολυ !! η αληθεια ειναι οτι εχουν βελτιωθει παρα πολυ αλλα τα περιποιουμαι κ πολυ βαζω τοσα πολλα που εχουν κανει δουλειτσα το φριζαρισμα ειναι αναποφευκτο για τις σγουρομαλλες δυστυχως αλλα δεν πειραζει ας ειναι υγιη κ απαλα αυτο με απασχολει :)

      Delete
  2. to proion fainetai ontws kalws!

    distixws den to exw dokimasei..
    alla eykairia einai:)

    http://xouxounitsa.blogspot.com

    xoxo

    ReplyDelete
  3. Great review!
    Thanks for sharing, now I know!

    ReplyDelete
  4. popo tosa polla ladia pou den kserw telika pio na parw?Pantws fainetai i diafora sta mallia sou!

    ReplyDelete
    Replies
    1. σε καταλαβαινω! συντομα θα ανεβασω αναρτηση με ολα τα λαδια που εχω δοκιμασει συγκριτικα το δουλευω ακομα εχει τοσες επιλογες για ολους τους τυπους μαλλιων

      Delete
  5. Έχω ακούσει γιαυτό το λάδι αλλά δεν έτυχε να το δοκιμάσω.Αν κρίνω απο το αποτέλεσμα που είδα στα δικά σου μαλλιά,σίγουρα αξίζει μια δοκιμή..
    καλό βράδυ..
    xxx

    ReplyDelete
  6. Πολύ χρήσιμη η ανάρτησή σου, ειδικά για τώρα το καλοκαίρι που ταλαιπωρούμε τα μαλλάκια μας πολύ!!! Φιλάκια

    ReplyDelete
  7. Look at your super long locks! Good to hear about this oil, although Olive oil & coconut oil works just as good warmed up and wrapped in clingfilm for 5/10 mins!
    x.o.x.o

    ReplyDelete
  8. My hair also gets so frizzy :) I would try anything to make it softer

    ReplyDelete
  9. genikos latrevo otidipote exi sxesi me proionta mallion! poly oraio review mpravo!

    ReplyDelete
  10. Θα το δοκιμάσω σύντομα :)
    Μου άρεσε το review σου πάντως!!
    Έχω ένα διαγωνισμό αυτές τις ημέρες, αν θέλεις πέρνα μια βόλτα από το bloggaki μου :)
    http://notebookofclaire.blogspot.gr/

    ReplyDelete
  11. δεν το εχω δοκιμασει γιατι δεν το γνωριζα!

    ReplyDelete
  12. wraia mallia!!
    polu kalo fainetai to proion..alla re paidi mou polu silikoni!!!!
    auta einai ta sustatika:
    Ingredients:
    Cyclopenthasiloxane, dimethicone, phenyltrimethicone, cyclomethicone, isopropyl myristate, argania spinosa (argan Oil) kernel oil, cannibus sativa (hemp), fragrance

    gemato silikones...

    ReplyDelete

thank you so much for visiting my blog and for leaving a comment
I really appreciate it!

 
style caramel © 2012 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Buy Dofollow Links! =) , Lastminutes and Ambien Side Effects